عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرگزاري فارس با اشاره به اهميت انتخابات آينده گفت: همه نامزدهاي مطرح براي بنده محترم هستند اما جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد به واسطه تدين و شجاعت، ساده‌زيستي، مردم‌دوستي، سخت‌كوشي، اصلح مي‌باشند.
آيت‌ا... انواري با اشاره به موقعيت ايران اسلامي در منطقه و جهان گفت: طي چهار سال گذشته با درايت و هوشمندي و راهنمايي‌هاي مقام معظم رهبري كارهاي بزرگي در كشور شده است و دولت در خط مستقيم رهبري به اين ملت خدمت كرده‌اند و گامهاي بزرگي در مسير پيشرفت كشور برداشته است. ايران اكنون يك كشور هسته‌اي است در علوم هوا و فضا عملا وارد باشگاه هوا و فضا شده است. در بسياري از علوم جزو ده كشور جهان مي‌باشد. دولت خدمات خود را به اعماق كشور و روستاها برده است و نگاه مجريان به نفع آلام محرومين افزايش يافته است. بايد به احمدي نژاد فرصت داد تا در دور دوم رياست جمهوري خدمت خود را به ملت كامل كند.
وي با اشاره به تبليغات وسيع نامزدهاي رياست جمهوري گفت: مردم شناخت كافي از نامزدها دارند و نياز به اسراف در تبليغات نيست.
وي خطاب به طرفداران نامزدها گفت: نبايد طرفداري از نامزدها خداي ناكرده به اغتشاش و اصطكاك منجر شود. بايد ادب و آداب رقابت را رعايت كرد و حريم و حرمت همه حفظ شود و شخصيت‌هاي نظام از تعرض به دور بماند. تمسخر يكديگر در خيابانها در شان يك رقابت سالم، آزاد و اخلاقي نيست ما با يك يك تصوير زيبا از مردم ‌سالاري نظام اسلامي در جهان ارايه دهيم. اين برخوردها شايسته مردم ما نيست بايد مراقبت نمود اهداف دشمنان انقلاب توسط عده‌اي ناآگاه جامه عمل نپوشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا